متاسفانه در ایران ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام دشوار است، دلیل این موضوع هم کاملا مشخص است “تح ریم ها”. اما سوال اینجاست که کاربران اینستاگرام برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام باید چه اقدامی کنند.
یا برای برگرداندن پیچ اینستاگرام، بازیابی پسورد اکانت اینستاگرام و یا برای رفع مسدودی و بلاکی اینستاگرام باید چکار کرد. امکان دارد حساب اینستاگرام شما به اشتباه غیر فعال شده باشد، یا خودتان قبلا غیر فعال کرده اید و حالا میخواهید مجدد فعال کنید.
نگران نباشید شما در سایتی مناسبی هستید.ما در این مقاله تمام راه ههای تماس با پشتیبانی اینستاگرام را به شما خواهیم گفت.علاوه بر آن شما می توانید با مرکز مشاوره، الومشاوره تماس گرفته تا با کمک همکاران ما اقدام به ارسال مدارک و احراز هویت اینستاگرام را انجام دهید.
زیرا با توجه به تجربه ما پلتفرم اینستاگرام پاسخ درخواست هایی که از ایران ارسال میشود را یا پاسخ نمیدهد و یا هفته ها و ماه ها زمان می برد، حتی به گزارش کاربران، هنگامی که سرورهای اصلی اینستاگرام متوجه میشوند که شما از ایران اقدام به ارسال مدارک و احراز هویت میکنید، اکانت شما را مسدود میکنند.
اما با کمک مجموعه مشاوره تلفنی ما که با استفاده از ترفندهایی مشکل شما را حل میکنند و زمان یک ماهه ی انتظار اینستاگرام را به کمتر از ۷۲ ساعت خواهند رساند. پس تا انتها با ما همرا باشید.
تماس با پشتیبانی اینستاگرام
با وجود اینکه هیچ راهی برای تماس با اینستاگرام برای پشتیبانی وجود ندارد، چندین راه ساده و موثر دیگر برای تماس مستقیم با اینستاگرام وجود دارد. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با گزارش مشکلات در برنامه موبایل، از جمله مشکلات مربوط به محتوای نامناسب، کلاهبرداری، سوء استفاده و ویژگی های غیر کاربردی، با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.
- اینستاگرام را باز کنید. این برنامه به صورت یک نماد رنگین کمان با تصویری شبیه دوربین دارد. اگر قبلاً وارد اینستاگرام شده اید، با انجام این کار به صفحه اصلی هدایت می شوید.
- اگر به صورت خودکار وارد نشده اید، آدرس ایمیل و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید.
- ضربه زدن عکس پروفایلت که در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش قرار دارد. که شما را به صفحه نمایه خود می برد.
روی دکمه منو ضربه بزنید ☰ . این دکمه منو، دکمه ای است با سه خط افقی در گوشه سمت راست بالا. که این منو نمایش را می دهد.
روی تنظیمات ضربه بزنید . که در بالای منو است. این گزینه شما را به صفحه تنظیمات اینستاگرام هدایت می کند.
روی Help ضربه بزنید . این گزینه نزدیک به پایین منوی تنظیمات است. کنار نمادی است که شبیه توپ است.
روی گزارش مشکل ضربه بزنید . این مورد اولین گزینه در منوی “Help” است. این گزینه گزینه هایی برای گزارش مشکل را نمایش می دهد.
یک گزینه را انتخاب کنید. سپس روی یکی از گزینه های زیر ضربه بزنید:
در صورتی که حساب کاربری شخصیتان به مشکل خورده، مثلا مسدود شده و یا محدودیت سنی برایتان اعمال شده و یا اکانت اینستاگرام شما هک شده باید گزینه گزارش مشکل را انتخاب کنید یعنی گزینه سوم.
توضیحی از مشکل یا بازخورد خود ارائه دهید. اگر می خواهید هرزنامه یا سوء استفاده را گزارش دهید، می توانید از سیستم گزارش داخلی برای گزارش پست استفاده کنید. اگر میخواهید مشکلی را گزارش کنید یا بازخورد ارسال کنید، از فضای ارائه شده برای تایپ شرح مشکلی که با آن مواجه هستید یا بازخورد خود استفاده کنید، البته توجه داشته باشید که گزارش خود را به زبان انگلیسی و بدون غلط املایی وارد کنید.
- همچنین می توانید یک تصویر یا اسکرین شات از مشکلی که با آن مواجه هستید آپلود کنید. برای آپلود یک عکس، روی گالری(اندروید) یا آپلود (آیفون) ضربه بزنید تا تصویری را برای آپلود انتخاب کنید. یا می توانید برای گرفتن اسکرین شات روی گرفتن اسکرین شات ضربه بزنید . برای گرفتن عکس روی تصویر دوربین ضربه بزنید.
نکته مهم:
باید توجه کنید که شرایط خاصی برای ارسال مدارک وجود دارد که در صورت ارسال اشتباه و ناصحیح، اینستاگرام درخواست شمارا بررسی نمیکند.
برای این منظور میتوانید از همکاران ما در الومشاوره، کمک بگیرید.
ارسال گزارش از طریق مرکز راهنمایی
در مرورگر دلخواه خود به https://help.instagram.com بروید . این وبسایتی است که میتوانید از خط مشی های اینستاگرام و دستورالعملهای انجمن بخوانید یا در مورد یک موضوع خاص کمک بگیریدروی سیاست ها و گزارش کلیک کنید . نزدیک به انتهای منو در مرکز راهنمایی است.
روی نحوه گزارش موارد لیک کنید . این لیستی از موقعیت هایی را نشان می دهد که ممکن است نیاز به گزارش چیزی داشته باشید.
روی گزینه ای که بیشتر به موقعیت شما شباهت دارد کلیک کنید. صفحه “چگونه موارد را گزارش کنیم” شامل موقعیت های مختلفی است. هر گزینه را بخوانید تا گزینه ای را پیدا کنید که بیشتر به موقعیت شما شباهت دارد. آنها به سه دسته طبقه بندی می شوند. دسته اول راه های گزارش محتوای نامناسب را فهرست می کند. ثانیه راه های گزارش سرقت دارایی معنوی را فهرست می کند و بخش سوم انواع خاصی از گزارش هایی را که می توانید ارسال کنید فهرست می کند.
برخی از فرم هایی که می توانید به اینستاگرام ارسال کنید در زیر آمده است:
- پایین میگوید ارسال را کلیک کنید تا گزارش ارسال شود. ممکن است پاسخی از اینستاگرام بشنوید یا نشنیده باشید، اما آنها سعی خواهند کرد این مشکل را ظرف یک هفته حل کنند
۳.ارتباط از طریق فیسبوک با پشتیبانی اینستاگرام
شرکت فیسبوک چند سال قبل اقدام به خرید، اینستاگرام کرد در واقع اینستاگرام زیر مجموعه فیسبوک و این امکان وجود دارد که افراد و کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام جهت رفع مشکلات خود، از طریق فیسبوک نیز بتوانند مشکل خود را مطرح و آن را رفع کنند ولی چگونه؟
شما ابتدا میبایست وارد آدرس Facebook.com/InstagramEnglish شوید.
باید اشاره کنیم که سایت فیسبوک در کشور ما فیلتر است و باید با فیلتر شکن وارد شوید.
سپس در بخش Message مشکل خود را به زبان انگلیسی و بدون غلط املایی تایپ کرده و ارسال کنید، مشاوران گروه الورایانه کمک در این زمینه می توانند به شما کمک کنند تا سریع تر به نتیجه برسید.
۴.از طریق حساب توییتر اینستاگرام
توییتر نیز یکی دیگر از شبکه های اجتماعی پرطرف دار در دنیاست که البته این شبکه اجتماعی نیز در ایران فیلتر است و جهت وارد شدن به آن باید از وی پی ان (فیلتر شکن) استفاده کنید.
اینستاگرام نیز در این شبکه اجتماعی فعال است و اکانت خود را دارد.
سپس گزینه direct message را زده و پیام خود را به زبان انگلیسی و کاملا صحیح و بدون غلط املایی ارسال کنید.
۵.استفاده از تلفن تماس
و آخرین راه تماس با پشتیبانی اینستاگرام تماس تلفنی است که ما به شخصه این راه را، پیشنهاد نمیکنیم زیرا هزینه تماس شما تعرفه بین المللی به خود می گیرد و هزینه تلفن شما زیاد می شود و دلیل دیگر این است که شما هنگام وصل شدن به اپراتور اینستاگرام که با توجه به حجم تماس ها باید بسیار منتظر وصل شدن باشید، میبایست به زبان انگلیسی مشکل خود را مطرح کنید که برای بسیاری امکان صحبت به زبان انگلیسی وجود ندارد و پاسخی دریافت نخواهند کرد .
ولی ما شماره پشتیبانی اینستاگرام را برای شما میگذاریم تا اگر قصد تماس داشتید به مشکل بر نخورید.