رفع مشکل page isn’t available اینستاگرام

۵ بازديد

 

جهت رفع مشکل page isn’t available right now اینستاگرام (درحال حاضر صفحه در دسترس نیست) می بایست با کارشناس مربوطه از طریق 70705824 با تلفن ثابت و بدون کد و صفر ارتباط گرفته و به حل ارور page isn’t available right now بپردازید.

خطای "در حال حاضر صفحه در دسترس نیست" یا ارور page isn’t available right now یا "در حال حاضر صفحه در دسترس نیست" ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

این ارور ممکن است در تلفن همراه های آیفون و اندروید، به دلیل استفاده از ف ی ل ت ر ش ک ن باشد. چرا که تغییر سرور های وی پی ان، باعث می شود پلتفرم اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده و به دلایل مسائل امنیتی از ادامه ی فعالیت شما در این اپلیکیشن جلوگیری نموده و با نمایش ارور page isn’t available right now شما را از حساب کاربری بیرون اندازد.

همچنین ممکن است در مواردی نیز، آی پی تلفن همراه شما در اینستاگرام بلاک شده و تا زمانی که فرآیند آنبلاک آی پی را انجام ندهید، از ادامه ی فعالیت شما در این پلتفرم جلوگیری خواهد شد.

این نکته حائز اهمیت است، که چنانچه هرچه سریعتر در راستای رفع مشکل page isn’t available right now اقدامات لازم را انجام ندهید، حساب کاربری شما برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد! نگرانی افرادی که پیج کاری (بیزنس اکانت) اینستاگرام آنها دچار مشکل شده، دوبرابر خواهد بود چرا که برگرداندن اکانت اینستاگرام این افراد دارای فرآیند پیچیده تری می باشد.

اما نگران نباشید شما میتوانید با پشتیبانی اینستاگرام در ایران ارتباط گرفته و مشکل حساب کاربری خود را در کوتاه ترین زمان ممکن حل نمایید.

آنتن آیفون 15

رفع مشکل page isn’t available right now

جهت رفع مشکل page isn’t available right now، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده نمایید:

تلاش مجدد: بعضی اوقات به دلیل مشکلاتی مانند شبکه، سرور، یا اختلالات تلفن همراه شما، دسترسی به صفحه ممکن است موقتاً مختل شده باشد. در این حالت، می‌توانید بعداً تلاش کرده و یا صفحه را در مرورگر دیگری باز کنید.

استفاده از فیلتر شکن: در مواردی ممکن است به دلیل ثابت بودن آی پی فیلترشکن شما، و ورود مکرر به حساب کاربری اینستاگرام خود، آی پی مربوطه بلاک شده و به هیچ عنوان امکان ورود به اپلیکیشن را نداشته باشید.

بررسی اتصال اینترنت: ممکن است اینترنت شما با مشکل روبرو شده، و درخواست شما به سرور نرسیده باشد. در این صورت، می‌ بایست اتصال اینترنت خود را بررسی کرده و سپس مجدداً تلاش نمایید.

تماس با پشتیبانی اینستاگرام: در صورتی که با استفاده از روش‌های فوق، دسترسی به صفحه مورد نظر مقدور نبوده، و همچنان با ارور "page isn’t available right now" می‌توانید با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط گرفته و شاهد برگرداندن اکانت خود باشید. رفع ارور "درحال حاضر صفحه در دسترس نیست" دارای مدت زمان خاصی می باشد، به این معنا که اگر طی ۳۰ روز جهت برطرف سازی این پیغام اقدام نکرده باشید، حساب کاربری خود را برای همیشه از دست خواهید داد!

پشتیبانی اینستاگرام در ایران قادر به حل تمامی مشکلات و ارورهای احتمالی، و همچنین برطرف سازی اختلالات درون شبکه ای این اپلیکیشن می باشد.

به طور کلی ارور page isn’t available right now یا "در حال حاضر صفحه در دسترس نیست" در اینستاگرام به معنی این است که این اپلیکیشن نمی‌تواند به درخواست شما برای دسترسی به صفحه‌ای که درخواست کرده‌اید، پاسخ دهد.

این ارور می‌تواند به دلیل مسائل فنی در سیستم اینستاگرام، مشکلات شبکه، مشکلات مرورگر یا اشکالات در حساب کاربری شما باشد. به همین دلیل، برای رفع این مشکل می بایست دلیل اصلی نمایش این ارور را شناسایی کرده، سپس اقدامات لازم را جهت رفع آن انجام دهید.

از جمله راه‌های رفع این مشکل می‌توان به:

  • بررسی و اصلاح تنظیمات حساب کاربری
  •  استفاده از مرورگر دیگر، انجام تلاش مجدد
  • حذف کش و داده‌ های مرورگر
  • به روزرسانی مرورگر و سیستم عامل
  • استفاده از شبکه‌ های دیگر تلفن همراه
  • اتصال به اینترنت با سرعت بیشتر
  • و یا تنظیمات مربوط به فایروال و ضد ویروس اشاره کرد.

در صورتی که هیچ یک از راه‌های فوق مشکل شما را حل نکرد، می‌توانید با پشتیبانی اینستاگرام در ایران تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید.

سوالات متداول

1- "با عرض پوزش صفحه در دسترس نیست" یعنی چی؟

مشکل "با عرض پوزش صفحه در دسترس نیست" و "page isn’t available right now" در اینستاگرام به دلیل اختلالات شبکه ای و محدودیت جغرافیایی رخ می دهد، و یک قدم پیش از بلاک دائمی برنامه می باشد.

2- برای رفع مشکل page isn’t available right now چه کنیم؟

شما می توانید جهت برطرف کردن ارور "با عرض پوزش صفحه در دسترس نیست" با کارشناسان اینستاگرام در ایران ارتباط بگیرید.

3- چگونه مشکل "با عرض پوزش صفحه در دسترس نیست" و یا "page isn’t available right now" را برطرف سازیم؟

شما می توانید توسط ارتباط با کارشناس پشتیبانی اینستاگرام در ایران ارتباط گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن به حل این مشکل بپردازید.

4- دلیل پیدایش مشکل "در حال حاضر صفحه در دسترس نیست اینستاگرام" چگونه است؟

علت این مشکل استفاده از فیلترشکن و اتصال به سرورهای مختلف می باشد، که باعث می شود اینستاگرام اکانت شما را ربات تشخیص دهد.

کلام آخر

بنابراین، چنانچه شما نیز با ارور "sorry this page is not available" در اینستاگرام مواجه شده باشید، می‌توانید از راه حل های پیشنهادی مقاله استفاده نمایید.

جهت جلوگیری از ارور page isn’t available right now (در حال حاضر صفحه در دسترس نیست)، بهتر است از افزونه‌های مرورگر، ورودی‌های نامعتبر یا همچنین ارتباط نامناسب با سرور اینستاگرام، از اقداماتی مانند نصب نرم‌افزارهای امنیتی و آپدیت مرورگر و سیستم‌عامل خود استفاده نمایید. همچنین باید به دقت از لینک‌های ناشناخته و پیام‌های مشکوک در اینستاگرام و هر شبکه اجتماعی دیگری پرهیز کنید.

چنانچه در رابطه با مسدود شدن بی دلیل اکانت اینستاگرام و همچنین رفع پیغام در حال حاضر صفحه در دسترس نیست، ابهامی داشته باشید میتوانید با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام ارتباط گرفته و مشکل خود را برطرف سازید.

right now اینستاگرام (درحال حاضر صفحه در دسترس نیست) می بایست با کارشناس مربوطه از طریق 70705824 با تلفن ثابت و بدون کد و صفر ارتباط گرفته و به حل ارور page isn’t available right now بپردازید.

خطای "در حال حاضر صفحه در دسترس نیست" یا ارور page isn’t available right now یا "در حال حاضر صفحه در دسترس نیست" ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

این ارور ممکن است در تلفن همراه های آیفون و اندروید، به دلیل استفاده از ف ی ل ت ر ش ک ن باشد. چرا که تغییر سرور های وی پی ان، باعث می شود پلتفرم اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده و به دلایل مسائل امنیتی از ادامه ی فعالیت شما در این اپلیکیشن جلوگیری نموده و با نمایش ارور page isn’t available right now شما را از حساب کاربری بیرون اندازد.

همچنین ممکن است در مواردی نیز، آی پی تلفن همراه شما در اینستاگرام بلاک شده و تا زمانی که فرآیند آنبلاک آی پی را انجام ندهید، از ادامه ی فعالیت شما در این پلتفرم جلوگیری خواهد شد.

این نکته حائز اهمیت است، که چنانچه هرچه سریعتر در راستای رفع مشکل page isn’t available right now اقدامات لازم را انجام ندهید، حساب کاربری شما برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد! نگرانی افرادی که پیج کاری (بیزنس اکانت) اینستاگرام آنها دچار مشکل شده، دوبرابر خواهد بود چرا که برگرداندن اکانت اینستاگرام این افراد دارای فرآیند پیچیده تری می باشد.

اما نگران نباشید شما میتوانید با پشتیبانی اینستاگرام در ایران ارتباط گرفته و مشکل حساب کاربری خود را در کوتاه ترین زمان ممکن حل نمایید.

 

پشتیبانی بانک رسالت

۳ بازديد

بانک قرض الحسنه رسالت، به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات نوین بانکی، همواره در تلاش بوده تا بهترین تجربه را برای مشتریان خود رقم زند. در همین راستا، این بانک با راه‌اندازی سامانه‌های پشتیبانی قوی و کارآمد، به دنبال آن است تا در هر زمان و مکانی، پاسخگوی نیازها و سؤالات مشتریان خود باشد.
شماره تماس پشتیبانی رسالت، پل ارتباطی شما با دنیای خدمات نوین بانکی:
شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که در صورت بروز مشکل یا داشتن سؤال در خصوص خدمات بانک رسالت، به کجا باید مراجعه کنید؟ پاسخ این سؤال ساده است! تنها کافی است با شماره تماس 4747 (از سراسر کشور) تماس گرفته و با کارشناسان مجرب و آموزش‌دیده پشتیبانی بانک رسالت ارتباط برقرار کنید.

پشتیبانی 24/7، گامی دیگر در جهت رضایت مشتریان:

بانک رسالت با درک اهمیت زمان و نیاز مشتریان خود، سامانه پشتیبانی خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال نگه داشته است. به این ترتیب، شما می‌توانید در هر زمان و مکانی که هستید، با کارشناسان پشتیبانی تماس گرفته و از خدمات متنوع این سامانه بهره‌مند شوید.
تنوع در خدمات، پاسخگوی نیازهای مختلف:
پشتیبانی بانک رسالت تنها به پاسخگویی به سؤالات محدود نمی‌شود. کارشناسان مجرب این سامانه، در زمینه‌های مختلفی از جمله:
راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات بانک
رفع مشکلات مربوط به حساب‌های بانکی
ثبت درخواست و پیگیری امور
ارائه خدمات مشاوره‌ای
آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

سامانه مرات، دروازه‌ای به دنیای خدمات آنلاین:

علاوه بر تماس تلفنی، شما می‌توانید از طریق سامانه مرات نیز به خدمات پشتیبانی بانک رسالت دسترسی داشته باشید. سامانه مرات، به عنوان یک سامانه جامع و نوین، امکاناتی فراتر از یک سامانه پشتیبانی را به مشتریان ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این سامانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
استعلام وضعیت اعتباری
دریافت گزارش اعتباری
محاسبه اقساط وام
ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی
پاسخگویی به سؤالات متداول
دسترسی به راهنمای تصویری

همراه رسالت، در هر لحظه و هر مکان:بانک رسالت با ارائه خدمات متنوع و نوین، به دنبال آن است تا در هر لحظه و هر مکان، همراه شما باشد. به همین منظور، علاوه بر سامانه مرات و پشتیبانی تلفنی، شما می‌توانید از طریق پورتال جامع مشتریان، اپلیکیشن موبایل بانک رسالت و شبکه‌های اجتماعی نیز با کارشناسان پشتیبانی بانک رسالت ارتباط برقرار کنید.
رسالت، حامی همیشگی شما:بانک رسالت با ارائه خدمات پشتیبانی قوی و کارآمد، به دنبال آن است تا خیال مشتریان خود را از بابت هرگونه مشکل یا سؤالی راحت کند. کارشناسان مجرب این سامانه، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات سریع، دقیق و کارآمد، رضایت مشتریان را جلب کرده و بهترین تجربه را برای آنها رقم بزنند.

منبع

 

 

ثبت قرارداد رایگان اجاره در سایت خودنویس

۳ بازديد

در این مقاله، به بررسی ماهیت، نحوه ورود، ثبتنام و ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس می پردازیم. همچنین، نحوه استعلام اجارهنامه و کد رهگیری قرارداد در سایت سامانه خودنویس و سایر امکانات آن، شرح داده خواهد شد.

با توجه به اهمیت موضوع ثبت قرارداد در سامانه خودنویس، ممکن است این سامانه به دلایل متفاوت مانند ترافیک و شلوغی و همچنین اختلالات شبکه ای به مشکل خورده، و همچنین ارائه خدمات امکان پذیر نباشد.

اما نگران نباشید، شما می توانید توسط ارتباط با کارشناسان سامانه خودنویس، به ثبت قرارداد مسکن خود و همچنین استعلام اجاره نامه پرداخته و در کسری از ثانیه شاهد انجام امور مربوط در این زمینه باشید.

سامانه خودنویس املاک

سامانه Khodnevis.mrud.ir ، که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده است، براساس تبصره ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن، به صورت رایگان به وزارت راه و شهرسازی منتقل شده است. این سامانه امکان ثبت همه معاملات املاک و مستغلات را فراهم می کند و برای قراردادهای اجاره، بدون نیاز به مراجعه به بنگاه، کد رهگیری یا شناسه رهگیری را اخذ می کند.

استفاده از ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن، هدف ایجاد سامانه Khodnevis.mrud.ir را “رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت تمامی معاملات املاک و مستغلات از جمله خرید، فروش، پیش خرید، پیش فروش، رهن و اجاره مسکن و اخذ شناسه (کد) رهگیری” قرار داده است.

مطابق ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن، ثبت قراردادها در این سامانه الزامی است. در حال حاضر، در نسخه فعلی سامانه، تنها امکان ثبت قراردادهای اجاره برای اقلام مختلف اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی و مالکیت حقوقی در دسترس است.

مشاوران املاک، همچنین موجرین و مستاجرین، از طریق پنل کاربری مخصوص خود و با استفاده از بخشهای اختصاصی، می توانند در سامانه ثبت نام کنند و از امکانات آن مانند ثبت قرارداد اجاره یا استعلام آن به صورت رایگان استفاده کنند.

طبق اطلاعیه های منتشره در سایت Khodnevis.mrud.ir، در نسخه بعدی سامانه، امکان ثبت قراردادهای فروش ملک نیز برای عموم در دسترس خواهد بود. مهم است بهیاد داشت که تمامی مراحل ایجاد و ثبت قراردادها و دریافت کد رهگیری در سامانه Khodnevis.mrud.ir به صورت رایگان است.

ورود به سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir

  • وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شوید
  • گزینه “ورود” را انتخاب نمایید
  • انتخاب بین گزینه های “شخص حقیقی” یا “شخص حقوقی”
  • درج شماره تلفن همراه و کد پیامکی ارسال شده
  • ورود و استفاده از سامانه

آموزش تصویری ورود به سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir

برای ورود به سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir، شما کافی است آدرس وبسایت خودنویس را در مرورگر سیستم یا تلفن همراهتان جستجو کنید. پس از هدایت به صفحهای مشابه صفحه زیر، بر روی گزینه “ورود” مربوط به نقش شما (طرف قرارداد، شاهد قرارداد و غیره) یا بر روی علامت سه خط در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

پس از ورود به این صفحه گزینه “ورود” را انتخاب نمایید.

در این قسمت شخص باید تعیین نماید که به عنوان شخص حقیقی وارد سامانه خودنویس املاک شده است. بنابراین گزینه مورد نظر را انتخاب نموده و وارد مراحل بعدی کار با سامانه خودنویس شوید.

در این قسمت از ورود به سامانه شخص وارد پنجره ملی خدمات دولت می شوید. بنابراین شماره تلفن همراه خود را در جایگاه مشخص وارد نموده، سپس گزینه “ارسال رمز یکبار مصرف” را بزنید. با انجام این عملیات احراز هویت شما در سامانه خدمات دولت هوشمند انجام خواهد شد.

در این بخش رمز ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را در جایگاه مربوطه وارد نموده و وارد مرحله بعد شوید

پس از انجام مراحل فوق انجام موفق احراز هویت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، شخص وارد کارتابل خود در سامانه خودنویس به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir خواهد شد، و می تواند از امکانات مختلف این سامانه استفاده لازم را داشته باشد.

ثبت قرارداد رایگان اجاره

  • وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شوید
  • “ایجاد قرارداد جدید” را انتخاب کنید
  • درج اطلاعات و مشخص نمودن نوع کاربری
  • درج اطلاعات هویتی و مسکونی
  • درج اطلاعات مربوط به ملک

ثبت قرارداد رایگان اجاره در سامانه خودنویس املاک

جهت ورود و ثبت نام در سامانه خودنویس جهت استعلام و ثبت قرارداد مسکن می بایست از طریق مرورگر تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتری خود (با اینترنت روشن و فیلترشکن خاموش) وارد سامانه مربوطه به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir شده، سپس از لیست گزینه های موجود “ایجاد قرارداد جدید” را انتخاب کرده و نقش خود را مشخص کنید.

در این محله از ورود به سایت خودنویس، شخص باید نوع معامله، نوع نقش و همچنین نوع کاربری ملک خود را مشخص کرده، و وارد مرحله بعدی شود.

در این مرحله شخص باید اطلاعات مربوط به هویت و همچنین اطلاعات محل زندگی مانند کدپستی و همچنین سهم خود از سند شش دانگ را مشخص نموده و وارد مرحله بعد شوید. چنانچه موجرین چندین نفر باشند، می توانید از طریق گزینه افزودن موجر می توانید اطلاعات و هویت سایر موجرین را وارد کنید.

با عبور از مراحل بعدی و وارد کردن اطلاعات مربوط به ملک، مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، قبوض ملک و اطلاعات مستاجر، فرآیند ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سوی موجر به پایان رسیده و موجر باید از مستاجر یا مستاجران بخواهد تا وارد لینکی شوند که به شماره همراهشان ارسال شده است و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند تا ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس به اتمام برسد و کد رهگیری به آنها ارائه شود.

اگر مستاجر به عنوان نوع نقش انتخاب شده باشد، به یک صفحه مشابه صفحه زیر که شامل اطلاعات هویتی او است، هدایت خواهد شد و باید پس از تعیین وضعیت تاهل، به مرحله بعدی ادامه دهد.

در مراحل بعدی، شما باید اطلاعات محل سکونت خود، مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، اطلاعات موجر و شماره تماس وی، همچنین اطلاعات ملک و قبوض آن را وارد کنید و مراحل ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سوی خود را به پایان برسانید و از موجر بخواهید وارد لینکی شوید که به شماره همراهتان ارسال شده است و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید.

منبع

ثبت قرارداد رایگان اجاره در سایت خودنویس املاک

۳ بازديد

در این مقاله، به بررسی ماهیت، نحوه ورود، ثبتنام و ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس می پردازیم. همچنین، نحوه استعلام اجارهنامه و کد رهگیری قرارداد در سایت سامانه خودنویس و سایر امکانات آن، شرح داده خواهد شد.

با توجه به اهمیت موضوع ثبت قرارداد در سامانه خودنویس، ممکن است این سامانه به دلایل متفاوت مانند ترافیک و شلوغی و همچنین اختلالات شبکه ای به مشکل خورده، و همچنین ارائه خدمات امکان پذیر نباشد.

اما نگران نباشید، شما می توانید توسط ارتباط با کارشناسان سامانه خودنویس، به ثبت قرارداد مسکن خود و همچنین استعلام اجاره نامه پرداخته و در کسری از ثانیه شاهد انجام امور مربوط در این زمینه باشید.

سامانه خودنویس املاک

سامانه Khodnevis.mrud.ir ، که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده است، براساس تبصره ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن، به صورت رایگان به وزارت راه و شهرسازی منتقل شده است. این سامانه امکان ثبت همه معاملات املاک و مستغلات را فراهم می کند و برای قراردادهای اجاره، بدون نیاز به مراجعه به بنگاه، کد رهگیری یا شناسه رهگیری را اخذ می کند.

استفاده از ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن، هدف ایجاد سامانه Khodnevis.mrud.ir را “رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت تمامی معاملات املاک و مستغلات از جمله خرید، فروش، پیش خرید، پیش فروش، رهن و اجاره مسکن و اخذ شناسه (کد) رهگیری” قرار داده است.

مطابق ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن، ثبت قراردادها در این سامانه الزامی است. در حال حاضر، در نسخه فعلی سامانه، تنها امکان ثبت قراردادهای اجاره برای اقلام مختلف اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی و مالکیت حقوقی در دسترس است.

مشاوران املاک، همچنین موجرین و مستاجرین، از طریق پنل کاربری مخصوص خود و با استفاده از بخشهای اختصاصی، می توانند در سامانه ثبت نام کنند و از امکانات آن مانند ثبت قرارداد اجاره یا استعلام آن به صورت رایگان استفاده کنند.

طبق اطلاعیه های منتشره در سایت Khodnevis.mrud.ir، در نسخه بعدی سامانه، امکان ثبت قراردادهای فروش ملک نیز برای عموم در دسترس خواهد بود. مهم است بهیاد داشت که تمامی مراحل ایجاد و ثبت قراردادها و دریافت کد رهگیری در سامانه Khodnevis.mrud.ir به صورت رایگان است.

ورود به سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir

  • وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شوید
  • گزینه “ورود” را انتخاب نمایید
  • انتخاب بین گزینه های “شخص حقیقی” یا “شخص حقوقی”
  • درج شماره تلفن همراه و کد پیامکی ارسال شده
  • ورود و استفاده از سامانه

آموزش تصویری ورود به سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir

برای ورود به سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir، شما کافی است آدرس وبسایت خودنویس را در مرورگر سیستم یا تلفن همراهتان جستجو کنید. پس از هدایت به صفحهای مشابه صفحه زیر، بر روی گزینه “ورود” مربوط به نقش شما (طرف قرارداد، شاهد قرارداد و غیره) یا بر روی علامت سه خط در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

پس از ورود به این صفحه گزینه “ورود” را انتخاب نمایید.

در این قسمت شخص باید تعیین نماید که به عنوان شخص حقیقی وارد سامانه خودنویس املاک شده است. بنابراین گزینه مورد نظر را انتخاب نموده و وارد مراحل بعدی کار با سامانه خودنویس شوید.

در این قسمت از ورود به سامانه شخص وارد پنجره ملی خدمات دولت می شوید. بنابراین شماره تلفن همراه خود را در جایگاه مشخص وارد نموده، سپس گزینه “ارسال رمز یکبار مصرف” را بزنید. با انجام این عملیات احراز هویت شما در سامانه خدمات دولت هوشمند انجام خواهد شد.

در این بخش رمز ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را در جایگاه مربوطه وارد نموده و وارد مرحله بعد شوید

پس از انجام مراحل فوق انجام موفق احراز هویت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، شخص وارد کارتابل خود در سامانه خودنویس به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir خواهد شد، و می تواند از امکانات مختلف این سامانه استفاده لازم را داشته باشد.

ثبت قرارداد رایگان اجاره

  • وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شوید
  • “ایجاد قرارداد جدید” را انتخاب کنید
  • درج اطلاعات و مشخص نمودن نوع کاربری
  • درج اطلاعات هویتی و مسکونی
  • درج اطلاعات مربوط به ملک

ثبت قرارداد رایگان اجاره در سامانه خودنویس املاک

جهت ورود و ثبت نام در سامانه خودنویس جهت استعلام و ثبت قرارداد مسکن می بایست از طریق مرورگر تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتری خود (با اینترنت روشن و فیلترشکن خاموش) وارد سامانه مربوطه به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir شده، سپس از لیست گزینه های موجود “ایجاد قرارداد جدید” را انتخاب کرده و نقش خود را مشخص کنید.

در این محله از ورود به سایت خودنویس، شخص باید نوع معامله، نوع نقش و همچنین نوع کاربری ملک خود را مشخص کرده، و وارد مرحله بعدی شود.

در این مرحله شخص باید اطلاعات مربوط به هویت و همچنین اطلاعات محل زندگی مانند کدپستی و همچنین سهم خود از سند شش دانگ را مشخص نموده و وارد مرحله بعد شوید. چنانچه موجرین چندین نفر باشند، می توانید از طریق گزینه افزودن موجر می توانید اطلاعات و هویت سایر موجرین را وارد کنید.

با عبور از مراحل بعدی و وارد کردن اطلاعات مربوط به ملک، مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، قبوض ملک و اطلاعات مستاجر، فرآیند ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سوی موجر به پایان رسیده و موجر باید از مستاجر یا مستاجران بخواهد تا وارد لینکی شوند که به شماره همراهشان ارسال شده است و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند تا ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس به اتمام برسد و کد رهگیری به آنها ارائه شود.

اگر مستاجر به عنوان نوع نقش انتخاب شده باشد، به یک صفحه مشابه صفحه زیر که شامل اطلاعات هویتی او است، هدایت خواهد شد و باید پس از تعیین وضعیت تاهل، به مرحله بعدی ادامه دهد.

در مراحل بعدی، شما باید اطلاعات محل سکونت خود، مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، اطلاعات موجر و شماره تماس وی، همچنین اطلاعات ملک و قبوض آن را وارد کنید و مراحل ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سوی خود را به پایان برسانید و از موجر بخواهید وارد لینکی شوید که به شماره همراهتان ارسال شده است و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید.

ثبت قرارداد رایگان اجاره در سامانه خودنویس املاک

۵ بازديد

در این مقاله، به بررسی ماهیت، نحوه ورود، ثبتنام و ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس می پردازیم. همچنین، نحوه استعلام اجارهنامه و کد رهگیری قرارداد در سایت سامانه خودنویس و سایر امکانات آن، شرح داده خواهد شد.

با توجه به اهمیت موضوع ثبت قرارداد در سامانه خودنویس، ممکن است این سامانه به دلایل متفاوت مانند ترافیک و شلوغی و همچنین اختلالات شبکه ای به مشکل خورده، و همچنین ارائه خدمات امکان پذیر نباشد.

اما نگران نباشید، شما می توانید توسط ارتباط با کارشناسان سامانه خودنویس، به ثبت قرارداد مسکن خود و همچنین استعلام اجاره نامه پرداخته و در کسری از ثانیه شاهد انجام امور مربوط در این زمینه باشید.

سامانه خودنویس املاک

سامانه Khodnevis.mrud.ir ، که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده است، براساس تبصره ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن، به صورت رایگان به وزارت راه و شهرسازی منتقل شده است. این سامانه امکان ثبت همه معاملات املاک و مستغلات را فراهم می کند و برای قراردادهای اجاره، بدون نیاز به مراجعه به بنگاه، کد رهگیری یا شناسه رهگیری را اخذ می کند.

استفاده از ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن، هدف ایجاد سامانه Khodnevis.mrud.ir را “رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت تمامی معاملات املاک و مستغلات از جمله خرید، فروش، پیش خرید، پیش فروش، رهن و اجاره مسکن و اخذ شناسه (کد) رهگیری” قرار داده است.

مطابق ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن، ثبت قراردادها در این سامانه الزامی است. در حال حاضر، در نسخه فعلی سامانه، تنها امکان ثبت قراردادهای اجاره برای اقلام مختلف اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی و مالکیت حقوقی در دسترس است.

مشاوران املاک، همچنین موجرین و مستاجرین، از طریق پنل کاربری مخصوص خود و با استفاده از بخشهای اختصاصی، می توانند در سامانه ثبت نام کنند و از امکانات آن مانند ثبت قرارداد اجاره یا استعلام آن به صورت رایگان استفاده کنند.

طبق اطلاعیه های منتشره در سایت Khodnevis.mrud.ir، در نسخه بعدی سامانه، امکان ثبت قراردادهای فروش ملک نیز برای عموم در دسترس خواهد بود. مهم است بهیاد داشت که تمامی مراحل ایجاد و ثبت قراردادها و دریافت کد رهگیری در سامانه Khodnevis.mrud.ir به صورت رایگان است.

ورود به سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir

  • وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شوید
  • گزینه “ورود” را انتخاب نمایید
  • انتخاب بین گزینه های “شخص حقیقی” یا “شخص حقوقی”
  • درج شماره تلفن همراه و کد پیامکی ارسال شده
  • ورود و استفاده از سامانه

آموزش تصویری ورود به سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir

برای ورود به سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir، شما کافی است آدرس وبسایت خودنویس را در مرورگر سیستم یا تلفن همراهتان جستجو کنید. پس از هدایت به صفحهای مشابه صفحه زیر، بر روی گزینه “ورود” مربوط به نقش شما (طرف قرارداد، شاهد قرارداد و غیره) یا بر روی علامت سه خط در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

پس از ورود به این صفحه گزینه “ورود” را انتخاب نمایید.

در این قسمت شخص باید تعیین نماید که به عنوان شخص حقیقی وارد سامانه خودنویس املاک شده است. بنابراین گزینه مورد نظر را انتخاب نموده و وارد مراحل بعدی کار با سامانه خودنویس شوید.

در این قسمت از ورود به سامانه شخص وارد پنجره ملی خدمات دولت می شوید. بنابراین شماره تلفن همراه خود را در جایگاه مشخص وارد نموده، سپس گزینه “ارسال رمز یکبار مصرف” را بزنید. با انجام این عملیات احراز هویت شما در سامانه خدمات دولت هوشمند انجام خواهد شد.

در این بخش رمز ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را در جایگاه مربوطه وارد نموده و وارد مرحله بعد شوید

پس از انجام مراحل فوق انجام موفق احراز هویت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، شخص وارد کارتابل خود در سامانه خودنویس به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir خواهد شد، و می تواند از امکانات مختلف اینhttps://ofogheeghtesad.com/city-housing-construction/content/220336/ سامانه استفاده لازم را داشته باشد.

ثبت قرارداد رایگان اجاره

  • وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شوید
  • “ایجاد قرارداد جدید” را انتخاب کنید
  • درج اطلاعات و مشخص نمودن نوع کاربری
  • درج اطلاعات هویتی و مسکونی
  • درج اطلاعات مربوط به ملک

ثبت قرارداد رایگان اجاره در سامانه خودنویس املاک

جهت ورود و ثبت نام در سامانه خودنویس جهت استعلام و ثبت قرارداد مسکن می بایست از طریق مرورگر تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتری خود (با اینترنت روشن و فیلترشکن خاموش) وارد سامانه مربوطه به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir شده، سپس از لیست گزینه های موجود “ایجاد قرارداد جدید” را انتخاب کرده و نقش خود را مشخص کنید.

در این محله از ورود به سایت خودنویس، شخص باید نوع معامله، نوع نقش و همچنین نوع کاربری ملک خود را مشخص کرده، و وارد مرحله بعدی شود.

در این مرحله شخص باید اطلاعات مربوط به هویت و همچنین اطلاعات محل زندگی مانند کدپستی و همچنین سهم خود از سند شش دانگ را مشخص نموده و وارد مرحله بعد شوید. چنانچه موجرین چندین نفر باشند، می توانید از طریق گزینه افزودن موجر می توانید اطلاعات و هویت سایر موجرین را وارد کنید.

با عبور از مراحل بعدی و وارد کردن اطلاعات مربوط به ملک، مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، قبوض ملک و اطلاعات مستاجر، فرآیند ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سوی موجر به پایان رسیده و موجر باید از مستاجر یا مستاجران بخواهد تا وارد لینکی شوند که به شماره همراهشان ارسال شده است و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند تا ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس به اتمام برسد و کد رهگیری به آنها ارائه شود.

اگر مستاجر به عنوان نوع نقش انتخاب شده باشد، به یک صفحه مشابه صفحه زیر که شامل اطلاعات هویتی او است، هدایت خواهد شد و باید پس از تعیین وضعیت تاهل، به مرحله بعدی ادامه دهد.

در مراحل بعدی، شما باید اطلاعات محل سکونت خود، مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، اطلاعات موجر و شماره تماس وی، همچنین اطلاعات ملک و قبوض آن را وارد کنید و مراحل ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سوی خود را به پایان برسانید و از موجر بخواهید وارد لینکی شوید که به شماره همراهتان ارسال شده است و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید.

منبع

 

 

در این مقاله، به بررسی ماهیت، نحوه ورود، ثبتنام و ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس می پردازیم. همچنین، نحوه استعلام اجارهنامه و کد رهگیری قرارداد در سایت سامانه خودنویس و سایر امکانات آن، شرح داده خواهد شد.

با توجه به اهمیت موضوع ثبت قرارداد در سامانه خودنویس، ممکن است این سامانه به دلایل متفاوت مانند ترافیک و شلوغی و همچنین اختلالات شبکه ای به مشکل خورده، و همچنین ارائه خدمات امکان پذیر نباشد.

اما نگران نباشید، شما می توانید توسط ارتباط با کارشناسان سامانه خودنویس، به ثبت قرارداد مسکن خود و همچنین استعلام اجاره نامه پرداخته و در کسری از ثانیه شاهد انجام امور مربوط در این زمینه باشید.

سامانه خودنویس املاک

سامانه Khodnevis.mrud.ir ، که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده است، براساس تبصره ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن، به صورت رایگان به وزارت راه و شهرسازی منتقل شده است. این سامانه امکان ثبت همه معاملات املاک و مستغلات را فراهم می کند و برای قراردادهای اجاره، بدون نیاز به مراجعه به بنگاه، کد رهگیری یا شناسه رهگیری را اخذ می کند.

استفاده از ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن، هدف ایجاد سامانه Khodnevis.mrud.ir را “رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت تمامی معاملات املاک و مستغلات از جمله خرید، فروش، پیش خرید، پیش فروش، رهن و اجاره مسکن و اخذ شناسه (کد) رهگیری” قرار داده است.

مطابق ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن، ثبت قراردادها در این سامانه الزامی است. در حال حاضر، در نسخه فعلی سامانه، تنها امکان ثبت قراردادهای اجاره برای اقلام مختلف اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی و مالکیت حقوقی در دسترس است.

مشاوران املاک، همچنین موجرین و مستاجرین، از طریق پنل کاربری مخصوص خود و با استفاده از بخشهای اختصاصی، می توانند در سامانه ثبت نام کنند و از امکانات آن مانند ثبت قرارداد اجاره یا استعلام آن به صورت رایگان استفاده کنند.

طبق اطلاعیه های منتشره در سایت Khodnevis.mrud.ir، در نسخه بعدی سامانه، امکان ثبت قراردادهای فروش ملک نیز برای عموم در دسترس خواهد بود. مهم است بهیاد داشت که تمامی مراحل ایجاد و ثبت قراردادها و دریافت کد رهگیری در سامانه Khodnevis.mrud.ir به صورت رایگان است.

ورود به سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir

  • وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شوید
  • گزینه “ورود” را انتخاب نمایید
  • انتخاب بین گزینه های “شخص حقیقی” یا “شخص حقوقی”
  • درج شماره تلفن همراه و کد پیامکی ارسال شده
  • ورود و استفاده از سامانه

آموزش تصویری ورود به سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir

برای ورود به سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir، شما کافی است آدرس وبسایت خودنویس را در مرورگر سیستم یا تلفن همراهتان جستجو کنید. پس از هدایت به صفحهای مشابه صفحه زیر، بر روی گزینه “ورود” مربوط به نقش شما (طرف قرارداد، شاهد قرارداد و غیره) یا بر روی علامت سه خط در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

پس از ورود به این صفحه گزینه “ورود” را انتخاب نمایید.

در این قسمت شخص باید تعیین نماید که به عنوان شخص حقیقی وارد سامانه خودنویس املاک شده است. بنابراین گزینه مورد نظر را انتخاب نموده و وارد مراحل بعدی کار با سامانه خودنویس شوید.

در این قسمت از ورود به سامانه شخص وارد پنجره ملی خدمات دولت می شوید. بنابراین شماره تلفن همراه خود را در جایگاه مشخص وارد نموده، سپس گزینه “ارسال رمز یکبار مصرف” را بزنید. با انجام این عملیات احراز هویت شما در سامانه خدمات دولت هوشمند انجام خواهد شد.

در این بخش رمز ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را در جایگاه مربوطه وارد نموده و وارد مرحله بعد شوید

پس از انجام مراحل فوق انجام موفق احراز هویت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، شخص وارد کارتابل خود در سامانه خودنویس به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir خواهد شد، و می تواند از امکانات مختلف اینhttps://ofogheeghtesad.com/city-housing-construction/content/220336/ سامانه استفاده لازم را داشته باشد.

ثبت قرارداد رایگان اجاره

  • وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شوید
  • “ایجاد قرارداد جدید” را انتخاب کنید
  • درج اطلاعات و مشخص نمودن نوع کاربری
  • درج اطلاعات هویتی و مسکونی
  • درج اطلاعات مربوط به ملک

ثبت قرارداد رایگان اجاره در سامانه خودنویس املاک

جهت ورود و ثبت نام در سامانه خودنویس جهت استعلام و ثبت قرارداد مسکن می بایست از طریق مرورگر تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتری خود (با اینترنت روشن و فیلترشکن خاموش) وارد سامانه مربوطه به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir شده، سپس از لیست گزینه های موجود “ایجاد قرارداد جدید” را انتخاب کرده و نقش خود را مشخص کنید.

در این محله از ورود به سایت خودنویس، شخص باید نوع معامله، نوع نقش و همچنین نوع کاربری ملک خود را مشخص کرده، و وارد مرحله بعدی شود.

در این مرحله شخص باید اطلاعات مربوط به هویت و همچنین اطلاعات محل زندگی مانند کدپستی و همچنین سهم خود از سند شش دانگ را مشخص نموده و وارد مرحله بعد شوید. چنانچه موجرین چندین نفر باشند، می توانید از طریق گزینه افزودن موجر می توانید اطلاعات و هویت سایر موجرین را وارد کنید.

با عبور از مراحل بعدی و وارد کردن اطلاعات مربوط به ملک، مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، قبوض ملک و اطلاعات مستاجر، فرآیند ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سوی موجر به پایان رسیده و موجر باید از مستاجر یا مستاجران بخواهد تا وارد لینکی شوند که به شماره همراهشان ارسال شده است و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند تا ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس به اتمام برسد و کد رهگیری به آنها ارائه شود.

اگر مستاجر به عنوان نوع نقش انتخاب شده باشد، به یک صفحه مشابه صفحه زیر که شامل اطلاعات هویتی او است، هدایت خواهد شد و باید پس از تعیین وضعیت تاهل، به مرحله بعدی ادامه دهد.

در مراحل بعدی، شما باید اطلاعات محل سکونت خود، مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، اطلاعات موجر و شماره تماس وی، همچنین اطلاعات ملک و قبوض آن را وارد کنید و مراحل ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سوی خود را به پایان برسانید و از موجر بخواهید وارد لینکی شوید که به شماره همراهتان ارسال شده است و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید.

منبع

نحوه استعلام کد رهگیری در سامانه خودنویس به صورت رایگان

۱۰ بازديد

نحوه استعلام کد رهگیری در سامانه خودنویس به صورت رایگان

شما می توانید با شماره گیری 9099072958 از تلفن ثابت و بدون کد و صفر از نحوه استعلام کد رهگیری در سامانه خودنویس مطلع شده و در کوتاه ترین زمان ممکن از صحت قرارداد ثبت شده و قانونی بودن مراحل ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان مطلع شوید.

بستر خودنویس، سامانه ای قانونی و زیر نظر دولت می باشد که جهت ثبت قرارداد اجاره مسکن به صورت رایگان می باشد. قانونی بودن فرآیند ثبت قرارداد های اجاره مسکن هم توسط افراد عادی و هم توسط دفاتر مشاورین املاک با در دست داشتن کد رهگیری که پس از اتمام مراحل سامانه برای طرفین ارسال می نماید اثبات می شود.

ممکن است در مواردی پس از اتمام و تکمیل تمامی مراحل در این سامانه، طرفین قرارداد جهت اطمینان خاطر از انجام مراحل و ثبت صحیح و قانونی بودن فرآیند دچار سردرگمی شده باشند، در این شرایط می توانند استعلام کد رهگیری را در سامانه انجام داده و با تایید سایت خودنویس که سامانه ای تحت نظر دولت است بر قانونی بودن مراحل ثبت قرارداد اجاره خود ببالند.

در ادامه مطلب آموزش تصویری استعلام کد رهگیری خودنویس به صورت مراحل تصویری شرح داده شده است. لازم است بدانید، طرفین قرارداد در هر یک از مراحل استعلام کد رهگیری دچار اختلالات اینترنتی و مشکلات سایت شوند، می توانند با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و از قانونی بودن ایجاد و ثبت قرارداد اجاره مسکن خود اطمینان یابند.

استعلام کد رهگیری

نحوه استعلام کد رهگیری در سامانه خودنویس

  • وارد سایت khodnevis.mrud.ir شوید
  • نقش خود را انتخاب نموده و گزینه "ورود" را بزنید
  • سپس تلفن همراه خود را در "دولت من" در نموده و پس از ارسال کد تایید به سامانه خودنویس بازگردید
  • سپس استعلام کد رهگیری خود را انجام دهید.

آموزش تصویری استعلام کد رهگیری خودنویس

جهت استعلام کد رهگیری رایگان در سامانه خودنویس وارد سایت رسمی به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir شوید. سپس به صفحه ای مانند تصویر زیر هدایت خواهید شد. در این بخش گزینه "مدیریت قرارداد ها" را لمس کنید.

در این مرحله کاربران می بایست نقش خود را انتخاب کرده و گزینه "ورود" یا  "ایجاد قرارداد" را لمس کنید.

سپس وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر خواهید شد که تصویر ابتدایی سامانه دولت هوشمند (دولت من) می باشد. شماره تلفن همراهی که به نام خودتان است با کیبورد انگلیسی درج نموده و پس از تکمیل مراحل احراز هویت وارد سایت خودنویس شوید.

سپس در این مرحله اطلاعات خواسته شده را در رابطه با قرارداد و نقش فرد را انتخاب نموده و در آخر تایید نمایید.

هر قرارداد اجاره ای که در سامانه ثبت نهایی شود، در آخر یک کد رهگیری منحصر به فرد و خاص خود را دارد.

با توجه به مراحل فوق، طرفین معامله می توانند از روش گفته شده به استعلام کد رهگیری معامله خود بپردازند.

سوالات متداول

1- مدارک موردنیاز جهت ایجاد و ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس چیست؟

جهت ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان در سامانه خودنویس، مدارکی از جمله شناسنامه طرفین قرارداد، سند ملک موردمعامله، کد پستی و همچنین قبوض ملک مورد اجاره (در صورت بالا بودن بدهی) نیاز می باشد.

2- در سامانه خودنویس چگونه قرارداد اجاره ثبت کنیم؟

ابتدا وارد سامانه شوید، گزینه "مدیریت قرارداد" یا گزینه "ایجاد قرارداد" را لمس نمایید. سپس اطلاعات ملک موردنظر را وارد کرده و یک شاهد از طرف موجر و یک شاهد از طرف مستاجر را به سامانه معرفی کنید. در آخر پس از امضا قرارداد توسط طرفین معامله و همچنین امضا شاهدین، قرارداد اجاره مسکن به صورت کامل ثبت شده و کدرهگیری رایگان و قانونی برای شما صادر خواهد شد.

3- چگونه با موبایل یا تبلت یک قرارداد جدید در سامانه خودنویس ثبت کنیم؟

در قدم اول وارد سامانه خودنویس شوید، سپس دکمه منو در بالا صفحه را لمس نموده و با درج اطلاعات خواسته شده قادر به ثبت قرارداد اجاره جدید خواهید بود.

مطالب مرتبط

سامانه خودنویس

ثبت قرارداد اجاره توسط مشاورین املاک

ثبت امضا شاهد در سامانه خودنویس

نحوه ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

ثبت قرارداد ملک و صدور کد رهگیری رایگان-khodnevis.mrud.ir

۳ بازديد

 ثبت قرارداد رایگان اجاره در سامانه خودنویس املاک

نحوه ورود به سایت khodnevis.mrud.ir جهت استعلام و ثبت قرارداد مسکن می بایست از طریق مرورگر تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتری خود (با اینترنت روشن و فیلترشکن خاموش) وارد سامانه مربوطه به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir شده، سپس از لیست گزینه های موجود “ایجاد قرارداد جدید” را انتخاب کرده و نقش خود را مشخص کنید. 

در این محله از ورود به صفحه اصلی سامانه خودنویس، شخص باید نوع معامله، نوع نقش و همچنین نوع کاربری ملک خود را مشخص کرده، و وارد مرحله بعدی شود.

در این مرحله شخص باید اطلاعات مربوط به هویت و همچنین اطلاعات محل زندگی مانند کدپستی و همچنین سهم خود از سند شش دانگ را مشخص نموده و وارد مرحله بعد شوید. چنانچه موجرین چندین نفر باشند، می توانید از طریق گزینه افزودن موجر می توانید اطلاعات و هویت سایر موجرین را وارد کنید.

با عبور از مراحل بعدی و وارد کردن اطلاعات مربوط به ملک، مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، قبوض ملک و اطلاعات مستاجر، فرآیند ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سوی موجر به پایان رسیده و موجر باید از مستاجر یا مستاجران بخواهد تا وارد لینکی شوند که به شماره همراهشان ارسال شده است و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند تا ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس به اتمام برسد و کد رهگیری به آنها ارائه شود.

اگر مستاجر به عنوان نوع نقش انتخاب شده باشد، به یک صفحه مشابه صفحه زیر که شامل اطلاعات هویتی او است، هدایت خواهد شد و باید پس از تعیین وضعیت تاهل، به مرحله بعدی ادامه دهد.

در مراحل بعدی در سامانه خودنویس قرارداد اجاره، شما باید اطلاعات محل سکونت خود، مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، اطلاعات موجر و شماره تماس وی، همچنین اطلاعات ملک و قبوض آن را وارد کنید و مراحل ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سوی خود را به پایان برسانید و از موجر بخواهید وارد لینکی شوید که به شماره همراهتان ارسال شده است و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید.

استعلام کد رهگیری قرارداد در سامانه خودنویس khodnevis.mrud.ir

استعلام کد رهگیری قرارداد در سامانه خودنویس khodnevis.mrud.ir فقط برای قراردادهایی قابل انجام است که در این سامانه ثبت شده‌ اند. متقاضی استعلام اجاره‌ نامه باید به کد رهگیری 13 رقمی که در سامانه خودنویس املاک صادر شده است، دسترسی داشته باشد و همچنین باید کد ملی یکی از طرفین قرارداد، یعنی موجر (صاحب ملک) یا مستاجر، را داشته باشد.

جهت استعلام اجاره نامه، متقاضی می بایست وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شده، و از بین گزینه های وجود عنوان “استعلام کد رهگیری” را انتخاب نماید.

سپس شخص در این صفحه نوع شخصیت خود را انتخاب نموده، و گزینه “استعلام” را لمس نماید.

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات موجود در سامانه خودنویس، برای مشاهده قرارداد، تایید یکی از طرفین قرارداد ضروری است. به منظور انجام این کار، کد تایید یکبار مصرفی که برای موجر یا مستاجر ارسال شده است، باید در کادر مربوط به این امر وارد شود.

امکانات سامانه خودنویس khodnevis.mrud.ir

از مهمترین امکانات سامانه خودنویس khodnevis.mrud.ir می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ثبت قرارداد اجاره به صورت رایگان.
  2. اخذ کد رهگیری برای اجاره‌نامه، توسط موجر یا مستاجر، به صورت رایگان و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بنگاه.
  3. استعلام اجاره‌نامه‌های ثبت شده در سامانه خودنویس از طریق کد رهگیری قرارداد اجاره و کد ملی مالک یا مستاجر.
  4. دسترسی به پشتیبانی آنلاین سامانه در روزهای غیرتعطیل تا ساعت 12 شب.
  5. دسترسی به راه‌های ارتباطی و شماره تماس پشتیبانی سامانه و همچنین دسترسی به سوالات متداول.
  6. دسترسی به راهنمای استفاده از سامانه و اطلاعیه‌ ها برای کسب اطلاع از تغییرات جدیدی که در سامانه خودنویس اعمال می‌ شود.

کلام آخر

جهت ثبت قرارداد اجاره خود بطور کاملا رایگان با کد رهگیری در سامانه خودنویس، با شماره 9099072958 از طریق تلفن ثابت بدون شماره گیری کد و صفر تماس بگیرید

پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد.

همانطور که مطالعه نموده اید، در مقاله فوق به شرح مهمترین امکانات سامانه خودنویس املاک پرداخته شده است. لازم به ذکر است که علاوه بر امکانات نام برده، این بستر ارائه شامل بخش های متفاوت دیگری نیز می باشد از جمله؛ اطلاعیه ها، راهنما سامانه، پشتیبانی، سوالات متداول.

دربخش اطلاعیه ها، تمامی آگهی‌ ها و اطلاعیه‌ های جدید مرتبط با حوزه املاک و مستغلات قرار داده می‌ شوند. با ورود به این بخش و مطالعه اطلاعیه‌ ها، کاربران قادر خواهند بود تا از آخرین اخبار و تغییرات در زمینه قوانین و شیوه‌ نامه‌ های معاملات و اجاره‌ املاک مسکونی و غیرمسکونی مطلع شوند. این امکان به آن‌ ها می‌ دهد تا با تغییرات جدید و مهم در این حوزه آشنا شده و اطلاعات لازم را بدست آورند.

در بخش راهنما سامانه، یک فایل راهنما در قالب متن و تصویر برای مالکان، مستأجران، مشاوران املاک و شهود در دسترس قرار دارد. این فایل راهنما آموزشی جامعی را درباره نحوه ثبت قرارداد، انجام استعلام کد رهگیری و استفاده از امکانات سامانه خودنویس املاک فراهم می‌کند. با مطالعه این راهنما، کاربران می‌ توانند با روند و فرایند استفاده از سامانه خودنویس املاک آشنا شده و بهره‌ وری بهتری از این امکانات را تجربه کنند.

به طور کلی شما می توانید در تمامی زمینه های ثبت نام و استفاده از برنامه خودنویس، با کارشناسان مربوطه ارتباط گرفته، و به حل مشکل خود بپردازید.

سوالات متداول:

1.ثبت قراداد ملک در سامانه خودنویس به چه صورتی میباشد؟

جهت ثبت قرارداد اجاره خود بطور کاملا رایگان با کد رهگیری در سامانه خودنویس، با شماره 9099072958 از طریق تلفن ثابت بدون شماره گیری کد و صفر تماس بگیرید.پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد.

2.آیا امکان دریافت کد رهگیری نیز بصورت رایگان وجود دارد؟

بله، شما از طریق ثبت قرارداد اجاره خود در سامانه خودنویس، به نشانی khodnevis.mrud.ir میتوانید کد رهگیری رایگان دریافت کنید.

3.چگونه میتوانم با پشتیبانی سامانه خودنویس ارتباط برقرار کنم؟

با شماره 9099072958 از طریق تلفن ثابت بدون شماره گیری کد و صفر تماس بگیرید.پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد.

کلمات کلیدی

ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان

ثبت قرارداد با پنل مشاور املاک

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

ثبت قرارداد اجاره مسکن مشاورین املاک رایگان+پنل مشاوراملاک

۴ بازديد

شما میتوانید جهت ثبت قرارداد اجاره مسکن مشاورین املاک، در پنل اختصاصی مشاورین املاک در سامانه خودنویس با شماره گیری 9099072958 از تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد و صفر با کارشناس مربوطه ارتباط گرفته و در کوتاه ترین زمان به ایجاد قرارداد اجاره مسکن در پنل مشاور املاک بپردازید.

 

پنل مشاورین املاک در سامانه خودنویس پنلی اختصاصی برای مشاورین املاک می باشد، که از طریق ورود به از این روش می توانند از امکاناتی که برای مشاوران املاک در نظر گرفته شده نهایت استفاده را برده و اقدامات لازم در جهت ایجاد قرارداد اجاره مسکن را به صورت کامل اتخاذ نمایند.

 

ورود مشاورین املاک در سامانه خودنویس از طریق آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir امکان پذیر بوده و پس از ورود به صفحه ابتدایی سامانه خودنویس جهت ایجاد قرارداد اجاره مشاورین املاک، گزینه مختص مشاوران را لمس نموده و از دریافت کدرهگیری رایگان جهت ثبت قرارداد اجاره ملک خود و یا مشتری را نهایت استفاده را ببرید.

 

همانطور که میدانید سامانه خودنویس بستری امن جهت ثبت قرارداد های اجاره مسکن و همچنین دریافت کدرهگیری معتبر به صورت کاملا رایگان می باشد. ممکن است با توجه به اهمیت ثبت قرارداد اجاره مسکن در خودنویس، ممکن است بستر سایت در مواردی دچار اختلال شود در این شرایط شما می توانید با کارشناسان پشتیبانی سامانه خودنویس ارتباط گرفته و به حل ابهامات و ارورهای احتمالی برنامه بپردازید.

 

ثبت قرارداد اجاره مسکن مشاورین املاک

 

نحوه ثبت قرارداد اجاره مسکن در پنل مشاورین املاک:

 

khodnevis.mrud.ir

گزینه "ورود"

درج تلفن همراه

لمس گزینه "ورود به عنوان مشاور املاک"

لمس گزینه "ایجاد قرارداد اجاره"

درج شماره موبایل و همچنین کد ارسالی به تلفن همراه موجر و مستاجر

تایید اطلاعات مشاور املاک

درج اطلاعات موجر و مستاجر

درج کدپستی ملک موردنظر و تایید اطلاعات آدرس

درج اطلاعات قرارداد

اطلاعات شواهد هر دو طرف

پس از امضا قرارداد توسط دوطرف معامله و شواهد ایشان، موجر و مستاجر تنها یک ساعت مهلت لغو قرارداد (خیار مجلس) را دارند.

کدرهگیری معتبر قرارداد نیز یک ساعت بعد از تکمیل مراحل ثبت قرارداد اجاره صادر خواهد شد.

آموزش تصویری ورود مشاورین املاک در سامانه خودنویس

 

جهت ورود به پنل مشاور املاک در سامانه خودنویس پس از درج آدرس اینترنتی سامانه خودنوی در مرورگر تلفن همراه خود، وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر خواهید شد، گزینه "ورود" را لمس کنید.

 

سپس گزینه "ورود به عنوان فرد حقیقی" را انتخاب نمایید.

 

سپس جهت احرازهویت در سامانه دولت من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

 

سپس کد تایید شده به تلفن همراه خود را در جایگاه موردنظر درج نمایید.

 

سپس جهت ورود به پیشخوان مشاور املاک گزینه استعلام را لمس نمایید.

 

سپس گزینه ورود به عنوان پنل مشاور املاک را لمس نمایید.

 

سپس از بین قرارداد ها گزینه "اجاره" را انتخاب کنید.

 

سپس در این مرحله نوع کاربری ملک موردنظر را انتخاب نمایید.

 

سپس قوانین را مطالعه نموده و وارد مرحله بعد شوید.

 

سپس نوع حقوقی و یا حقیقی بودن طرف معامله را لمس کنید.

 

سپس شماره تلفن همراه موجر و مستاجر را درج نموده و کدتایید ارسالی به خط ایشان را در جایگاه مشخص وارد نمایید.

 

سپس اطلاعات آدرس مشاور املاک را درج نمایید.

 

سپس اطلاعات موجر را به صورت صحیح درج نمایید.

 

و ادامه اطلاعات خواسته شده را در جایگاه موردنیاز وارد کنید.

 

در آخر می توانید به دریافت کدرهگیری رایگان و معتبر برای ثبت قرارداد اجاره مسکن از طریق پنل مشاور املاک بپردازید.

 

سوالات متداول

 

1- ثبت قرارداد اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس چگونه است؟

 

شما می توانید از طریق ورود به سامانه خودنویس و انتخاب پنل مشاورین املاک از امکانات این بستر استفاده نمایید چنانچه دچار اختلال سامانه شده باشید نیز می توانید با کارشناسان مجموعه از طریق شماره گیری 9099072958 از طریق تلفن ثابت و بدون کد و صفر ارتباط بگیرید.

 

2- ورود مشاور املاک سامانه ای جدا از سامانه خودنویس دارد؟

 

خیر، شما می توانید با ورود به سامانه خودنویس و انتخاب پنل مشاورین املاک با توجه به نیاز خود و درج اطلاعات آدرس مشاور املاک موردنظر از سامانه خودنویس استفاده نمایید.

 

مطالب مرتبط

 

سامانه خودنویس

 

نحوه ثبت قرارداد اجاره مسکن

 

ثبت امضا شاهد در سامانه خودنویس

 

استعلام کد رهگیری در سامانه خودنویس

 

کلمات کلیدی

 

ورود به پنل مشاور املاک در سامانه خودنویس

 

ثبت قرارداد اجاره توسط پنل مشاور املاک

 

پنل مشاور املاک در سامانه خودنویس

 

 

ثبت قرارداد اجاره مسکن مشاورین املاک رایگان+پنل مشاوراملاک

۳ بازديد

شما میتوانید جهت ثبت قرارداد اجاره مسکن مشاورین املاک، در پنل اختصاصی مشاورین املاک در سامانه خودنویس با شماره گیری 9099072958 از تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد و صفر با کارشناس مربوطه ارتباط گرفته و در کوتاه ترین زمان به ایجاد قرارداد اجاره مسکن در پنل مشاور املاک بپردازید.

پنل مشاورین املاک در سامانه خودنویس پنلی اختصاصی برای مشاورین املاک می باشد، که از طریق ورود به از این روش می توانند از امکاناتی که برای مشاوران املاک در نظر گرفته شده نهایت استفاده را برده و اقدامات لازم در جهت ایجاد قرارداد اجاره مسکن را به صورت کامل اتخاذ نمایند.

ورود مشاورین املاک در سامانه خودنویس از طریق آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir امکان پذیر بوده و پس از ورود به صفحه ابتدایی سامانه خودنویس جهت ایجاد قرارداد اجاره مشاورین املاک، گزینه مختص مشاوران را لمس نموده و از دریافت کدرهگیری رایگان جهت ثبت قرارداد اجاره ملک خود و یا مشتری را نهایت استفاده را ببرید.

همانطور که میدانید سامانه خودنویس بستری امن جهت ثبت قرارداد های اجاره مسکن و همچنین دریافت کدرهگیری معتبر به صورت کاملا رایگان می باشد. ممکن است با توجه به اهمیت ثبت قرارداد اجاره مسکن در خودنویس، ممکن است بستر سایت در مواردی دچار اختلال شود در این شرایط شما می توانید با کارشناسان پشتیبانی سامانه خودنویس ارتباط گرفته و به حل ابهامات و ارورهای احتمالی برنامه بپردازید.

پنل مشاور املاک

ثبت قرارداد اجاره مسکن مشاورین املاک

نحوه ثبت قرارداد اجاره مسکن در پنل مشاورین املاک:

  • khodnevis.mrud.ir
  • گزینه “ورود”
  • درج تلفن همراه
  • لمس گزینه “ورود به عنوان مشاور املاک”
  • لمس گزینه “ایجاد قرارداد اجاره”
  • درج شماره موبایل و همچنین کد ارسالی به تلفن همراه موجر و مستاجر
  • تایید اطلاعات مشاور املاک
  • درج اطلاعات موجر و مستاجر
  • درج کدپستی ملک موردنظر و تایید اطلاعات آدرس
  • درج اطلاعات قرارداد
  • اطلاعات شواهد هر دو طرف
  • پس از امضا قرارداد توسط دوطرف معامله و شواهد ایشان، موجر و مستاجر تنها یک ساعت مهلت لغو قرارداد (خیار مجلس) را دارند.
  • کدرهگیری معتبر قرارداد نیز یک ساعت بعد از تکمیل مراحل ثبت قرارداد اجاره صادر خواهد شد.

آموزش تصویری ورود مشاورین املاک در سامانه خودنویس

جهت ورود به پنل مشاور املاک در سامانه خودنویس پس از درج آدرس اینترنتی سامانه خودنوی در مرورگر تلفن همراه خود، وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر خواهید شد، گزینه “ورود” را لمس کنید.

سپس گزینه “ورود به عنوان فرد حقیقی” را انتخاب نمایید.

سپس جهت احرازهویت در سامانه دولت من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

سپس کد تایید شده به تلفن همراه خود را در جایگاه موردنظر درج نمایید.

سپس جهت ورود به پیشخوان مشاور املاک گزینه استعلام را لمس نمایید.

سپس گزینه ورود به عنوان پنل مشاور املاک را لمس نمایید.

سپس از بین قرارداد ها گزینه “اجاره” را انتخاب کنید.

سپس در این مرحله نوع کاربری ملک موردنظر را انتخاب نمایید.

سپس قوانین را مطالعه نموده و وارد مرحله بعد شوید.

سپس نوع حقوقی و یا حقیقی بودن طرف معامله را لمس کنید.

سپس شماره تلفن همراه موجر و مستاجر را درج نموده و کدتایید ارسالی به خط ایشان را در جایگاه مشخص وارد نمایید.

سپس اطلاعات آدرس مشاور املاک را درج نمایید.

سپس اطلاعات موجر را به صورت صحیح درج نمایید.

و ادامه اطلاعات خواسته شده را در جایگاه موردنیاز وارد کنید.

در آخر می توانید به دریافت کدرهگیری رایگان و معتبر برای ثبت قرارداد اجاره مسکن از طریق پنل مشاور املاک بپردازید.

سوالات متداول

1- ثبت قرارداد اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس چگونه است؟

شما می توانید از طریق ورود به سامانه خودنویس و انتخاب پنل مشاورین املاک از امکانات این بستر استفاده نمایید چنانچه دچار اختلال سامانه شده باشید نیز می توانید با کارشناسان مجموعه از طریق شماره گیری 9099072958 از طریق تلفن ثابت و بدون کد و صفر ارتباط بگیرید.

2- ورود مشاور املاک سامانه ای جدا از سامانه خودنویس دارد؟

خیر، شما می توانید با ورود به سامانه خودنویس و انتخاب پنل مشاورین املاک با توجه به نیاز خود و درج اطلاعات آدرس مشاور املاک موردنظر از سامانه خودنویس استفاده نمایید.

 

کلمات کلیدی

ورود به پنل مشاور املاک در سامانه خودنویس

ثبت قرارداد اجاره توسط پنل مشاور املاک

پنل مشاور املاک در سامانه خودنویس

ثبت امضا قرارداد توسط شاهد در سامانه خودنویس

۳ بازديد

شما می توانید جهت ثبت امضا قرارداد توسط شاهد در سامانه خودنویس، با شماره 9099072958 از تلفن ثابت و بدون کد و صفر و پیش شماره با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و امضا قرارداد توسط شاهد را در این سامانه خودنویس ثبت نمایید.

جهت دریافت کدرهگیری رایگان از سمت سامانه خودنویس می توانید به صورت غیرحضوری وارد سایت  به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir مراجعه نموده، و با ثبت امضا قرارداد شاهدین در سامانه خودنویس می توانید به قرارداد ثبت اجاره خود جنبه قانونی بخشیده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بنگاه ها و دفاتر مشاورین املاک و همچنین بدون پرداخت ریالی حق کمیسیون، می توانید قرارداد اجاره مسکن خود را ثبت نمایید.

یکی از مهمترین مراحل ثبت قرارداد اجاره مسکن در این سامانه، ثبت امضا قرارداد توسط شاهد می باشد. همانطور که میدانید تمامی مراحل تکمیلی در سامانه خودنویس به صورت غیرحضوری بوده و طرفین معامله می توانند بدون مراجعه به محل خاصی قرارداد رسمی و قانونی اجاره خود را تکمیل نمایند، اما این نوع از قرارداد نیز مانند هر سند دیگر نیاز به شاهدین داشته و باید اطلاعات و همچنین امضا شواهد نیز در این سند ثبت شود.

در ادامه مقاله قصد داریم نحوه امضا قرارداد شاهد را در سایت خودنویس به صورت آموزش تصویری شرح دهیم. ممکن است با توجه به استقبال افراد از این بستر، گاهی سابت دچار اختلال شده و موفق به اتمام مراحل ایجاد قرارداد نشوید، از این رو می توانید با کارشناسان پشتیبانی سامانه خودنویس ارتباط گرفته و علاوه بر نحوه امضا قرارداد شاهدین در سامانه خودنویس به رفع مشکلات دیگر در این بستر بپردازید.

سامانه خودنویس

امضا قرارداد توسط شاهد در سامانه خودنویس

  • شاهد روی لینک پیامک شده کلیک نماید
  • درج شماره موبایل و کد تایید پیامک شده
  • احراز هویت
  • فعالسازی تیک عبارت به عنوان شاهد در این قرارداد حضور دارید
  • درج کد تایید آخر
  • مشاهده موفقیت آمیز بودن امضا قرارداد

آموزش تصویری امضا قرارداد شاهدین در سامانه خودنویس

برای تکمیل مراحل ثبت قرارد اجاره مسکن در سامانه خودنویس، می بایست در مراحل پایانی شواهد را به قرارداد اضافه نموده و به ثبت قرارداد ایشان بپردازید.

جهت انجام این کار، گزینه اضافه کردن شاهد را لمس نموده، سپس شماره تلفن همراهی را که به نام شاهد است با کیبورد انگلیسی درج کنید، سپس لینک امضا قرارداد برای ایشان ارسال خواهد شد.

جهت دریافت لینک امضا موجر و مستاجر نیز می توانید روی گزینه مربوطه کلیک نمایید که پیامک تایید برای ایشان نیز ارسال شود.

با درج کد تایید، قرارداد امضا خواهد شد.

تصویر زیر نشانگر ارسال لینک امضا قرارداد برای شاهد می باشد. لینک را لمس نموده و وارد صفحه درج تصویر امضا قرارداد شوید.

پس از هدایت به صفحه ای مشابه تصویر زیر می بایست شماره تلفن همراهی که به نام خودتان می باشد را با کیبورد انگلیسی درج نموده و وارد مرحله بعد شوید.

در این بخش کد تایید که برای خط شما پیامک خواهد شد را با کیبورد انگلیسی وارد کنید و وارد بخش بعدی شوید.

بعد از انجام مراحل احراز هویت و ورود به سامانه خودنویس باید مجدد روی لینک کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه لینک، قرارداد و جزئیات آن برای شما نمایش داده خواهد شد. شاهد باید در بخش انتهایی صفحه امضا خود را به عنوان شاهد بر این قرارداد ثبت نماید.

سپس وارد صفحه ای مشابه تصویر خواهید شد، که نام و اطلاعات موجر و مستاجر برای شاهد به نمایش درآمده و وضعیت امضا شاهد نیز قابل مشاهد

در این بخش باید شهادت خود را تایید نمایید و سپس دکمه نارنجی رنگ با عنوان “مرحله بعد” را لمس کنید.

سپس در این مرحله شماره تلفن همراه که به نام شاهد است برای ایشان نمایش داده خواهد شد، شماره تلفن را ملاحظه نموده و دکمه دریافت کد ورود را لمس کنید.

کد تایید 5 رقمی پیامک شده را با کیبورد انگلیسی درج نموده و دکمه “ثبت نهایی” را انتخاب کنید.

پس از مشاهده متن زیر، از ثبت موفق امضا توسط شاهد، آگاه خواهید شد.

شرایط شاهد برای امضا قرارداد

به طورکلی پس از امضا قرارداد توسط طرفین معامله (موجر و مستاجر)، هر یک از طرفین باید یک شاهد از طرف خود به سامانه معرفی کنند. در آخرین مرحله که یک شاهد از طرف موجر و سک شاهد نیز از طرف مستاجر به امضا قرارداد بپردازد، کد رهگیری انحصاری برای قرارداد صادر خواهد شد و در صفحه مشاهده قرارداد قابل ملاحظه می باشد.

از دیگر شرایط شهود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • بالای 18 سال
  • سیم کارت فعال و به نام شاهد باشد
  • تلفن همراه هوشمند

کلام آخر

مقاله فوق در رابطه با ثبت امضا قرارداد شاهد در سامانه خودنویس، جهت تکمیل ثبت قرارداد رایگان اجاره مسکن می باشد. همانطور که می دانید تمامی مراحل ایجاد و ثبت قرارداد در این سامانه به صورت غیرحضوری و بدون پرداخت ریالی حق کمیسیون و واسطه می باشد. آخرین مرحله جهت تکمیل مراحل ثبت قرارداد در این سامانه امضا شاهد می باشد. پس از پشت سر گذاشتن ثبت امضا شاهد در سامانه، فقط 1 ساعت زمان جهت لغو قرارداد وجود دارد، که پس از آن یک ساعت کدرهگیری قانونی صادر شده و قرارداد به عنوان سندی کاملا رسمی ثبت خواهد شد.

چنانچه در هر یک از مراحل امضا قرارداد توسط شاهد، اعم از عدم دریافت کد تایید و باز نشدن صفحه امضا قرارداد و بروز مشکلات اینترنتی و به طور کلی بروز هرگونه اختلالی که باعث تکمیل ثبت قرارداد شود به مشکل خورده و دچار سردرگمی و ابهام شده باشید می توانید با کارشناسان پشتیبانی ارتباط گرفته و به حل ابهام خود بپردازید.